Tear Em Asunder

General Discussion Board

Insert a Link

Enter the title of the link here:


Enter the full web address of the link here -- include the "http://" part:


Show Post Box
  Ugh, ouch. ** -- Phi Slamma Ramma 03/26/2020 1:07PM
 
  
COVID meme war -- RAM Texas 03/26/2020 11:38AM
  Ozzy -- RAM Texas 03/26/2020 11:40AM
  Lol ** -- 80sramDUDE 03/26/2020 11:41AM
  Trump tests positive -- RAM Texas 03/26/2020 11:44AM
  Nice ** -- 80sramDUDE 03/26/2020 11:52AM
  Vegas -- RAM Texas 03/26/2020 11:46AM
  March to stop the spread -- RAM Texas 03/26/2020 11:49AM
  To realistic. sad ** -- 80sramDUDE 03/26/2020 11:54AM
  CNN -- RAM Texas 03/26/2020 11:51AM
  Differential equations -- RAM Texas 03/26/2020 11:55AM
  Social distancing -- RAM Texas 03/26/2020 11:57AM
  THC TP -- RAM Texas 03/26/2020 11:59AM
  This can't be real. ** -- Rampage 03/26/2020 2:33PM
 
  
Score this please -- 80sramDUDE 03/26/2020 11:36AM
  I’d let her pet my penguin. ** -- SacRAMento 03/26/2020 12:31PM
  I truly laughed out loud on that ** -- 80sramDUDE 03/26/2020 12:32PM
  There was attire? ** -- 80sramDUDE 03/26/2020 12:17PM
  10 ** -- RAM Texas 03/26/2020 11:37AM
 
  
I don't get it - i was watching CNN this AM....(first mistake) -- JoeyBtherealAD 03/26/2020 11:27AM
  Nancy's birthday is today. 80 years old. ** -- RAM Texas 03/26/2020 11:37AM
  It sounds like you are enlightened -- Pokebball 03/26/2020 11:37AM
  They all suck. All of them. Both sides. -- El Diablo 03/26/2020 11:36AM
  Like I said in another post a couple of days ago -- Pokebball 03/26/2020 11:40AM
 
  
WTF... why would people do this? -- Shiner 03/26/2020 11:07AM
  I saw this "challenge" last week -- Pokebball 03/26/2020 11:46AM
  Saw that earlier - ridiculous. "MERICA" -- JoeyBtherealAD 03/26/2020 11:14AM
  Dude. So true. ** -- nateDiggsCSU 03/26/2020 10:59AM
  Eisenhower was simply the greatest! -- SappBVP 03/26/2020 10:41AM
  The most impressive thing... -- JoninAZ 03/26/2020 11:31AM
  I really need to get to that one. ** -- 80sramDUDE 03/26/2020 11:12AM
  How many have you been to? ** -- ram-o-litous 03/26/2020 10:43AM
  Only four -- SappBVP 03/26/2020 10:49AM
  Thank you. I'll put it on my list of need to do. ** -- ram-o-litous 03/26/2020 11:03AM
  It is a really well done museum... -- Shiner 03/26/2020 11:10AM
 
  
Joe Biden in a series of interviews Tuesday -- RAM Texas 03/26/2020 09:59AM
  Accuse the other side of what you are doing -- SappBVP 03/26/2020 10:52AM
  You might be right about that, Ram Tex -- SappBVP 03/26/2020 10:55AM
  Heels Up Harris? lol ** -- RAM Texas 03/26/2020 11:14AM
  Porn star payin' Orange Turd? -- SappBVP 03/26/2020 11:17AM
  With the last name of Cuomo. ** -- 80sramDUDE 03/26/2020 10:13AM
 
  
Hops and his ilk -- RAM Texas 03/26/2020 09:49AM
  Excuse my ignorance, but what is that? ** -- Hopsblues 03/26/2020 10:14AM
  Stop. Feeding. Trolls. ** -- State Stubble 03/26/2020 11:51AM
  Post of the Year candidate right there! LMFAO! ** -- TheRealBunsbuggy 03/26/2020 10:34AM
  Absolutely amazing. ** -- bwanncsu 03/26/2020 11:43AM
  You cant fix stupid ** -- 80sramDUDE 03/26/2020 10:45AM
  THE MOON! LMFAO ** -- bwanncsu 03/26/2020 11:43AM
  Let him make a fool of himself longer ** -- 80sramDUDE 03/26/2020 10:46AM
  Stop just stop ** -- 80sramDUDE 03/26/2020 10:28AM
  Oh my ** -- DurwardRam 03/26/2020 10:20AM
  Seriously, what is that ball thing with the red? -- Hopsblues 03/26/2020 10:23AM
  Seriously? Here you go -- DurwardRam 03/26/2020 10:27AM
  ? ** -- Hopsblues 03/26/2020 10:28AM
  So you don't know wtf that is either then? ** -- Hopsblues 03/26/2020 10:40AM
  I just couldn't post the pic I wanted. Here is a link -- DurwardRam 03/26/2020 10:43AM
  Ok thx. ** -- Hopsblues 03/26/2020 10:52AM
  And you are admitting that you are part of the problem. ** -- Big Apple RAM 03/26/2020 10:38AM
  Incorrect buy nice try ** -- 80sramDUDE 03/26/2020 10:43AM
   Sorry, I got a chuckle out of this one -- Cooter 03/26/2020 03:33AM
   Two weeks -- SacRAMento 03/26/2020 02:15AM
 
  
Corona party for Trump fans. -- Rampage 03/26/2020 12:01AM
  Despicable ** -- Newport 03/26/2020 10:18AM
 
  
Worst day yet for new cases and deaths.... -- Newport 03/25/2020 11:12PM
  Numbers... regretfully -- Shiner 03/25/2020 11:47PM
  Exponential growth is a bitch -- CSURamFan 03/26/2020 12:34AM
  It will be a interesting -- Camram 03/25/2020 11:41PM
  Can you get it delivered? -- Shiner 03/25/2020 11:51PM
 
  
A synopsis from CNN regarding the stimulus package. -- TD Elvis 03/25/2020 7:01PM
  Someone that wants to work beyond 4 months? -- State Stubble 03/25/2020 10:49PM
  Good luck... -- Shiner 03/25/2020 11:56PM
  So wait..It's a crap deal unless YOU need it? SMH ** -- ScRAMbled 03/25/2020 11:21PM
  I disagree with you regarding the arts... -- Shiner 03/26/2020 07:07AM
  Why not arts? -- ScRAMbled 03/26/2020 02:03AM
  The bit about Uber is frustrating. -- Newport 03/25/2020 7:20PM
  Very few people driving for Uber -- JoninAZ 03/26/2020 09:36AM
 
  
Radio station stops airing Trump pressers. False info -- Hopsblues 03/25/2020 6:55PM
  Russian Collusion ** -- RAM Texas 03/25/2020 9:29PM
  Lol -- ScRAMbled 03/26/2020 01:47AM
 
  
Damn. NYC is turning into Italy... -- TD Elvis 03/25/2020 6:23PM
  I haven't been keeping track of national numbers -- Pokebball 03/25/2020 7:49PM
  It's a little less than half -- Roscablo 03/25/2020 8:54PM
  No big deal....signed, H80s and Tex ** -- Newport 03/25/2020 7:02PM
  I saw lots of media coverage these last two weeks -- Pokebball 03/25/2020 6:49PM
  Agreed on deaths -- CSURamFan 03/25/2020 6:55PM
  Number of hospitalized doubled in CO today ** -- TylerDurdenisaRam 03/25/2020 6:32PM
  Where are you getting information on the number -- Pokebball 03/25/2020 6:53PM
  Hospital beds -- Pokebball 03/25/2020 7:34PM
 
  
Unemployment #'s come out tomorrow morning -- Rams Hot 03/25/2020 6:01PM
  2.7M new UI claims between CA and NY ** -- Rams Hot 03/25/2020 7:35PM
  They pay the same amount as if they were paired up -- Swoll Cracker 03/25/2020 8:24PM
  Bizarre he's handled this so poorly. ** -- Hopsblues 03/25/2020 5:40PM
  60 percent of U.S. disagrees ** -- 80sramDUDE 03/25/2020 5:57PM
  You just can't respond well to this pandemic -- Pokebball 03/25/2020 6:15PM
 
  
Yep.... -- babybull 03/25/2020 3:39PM
  Exhibit 23,765 how little credibility Trump has. ** -- State Stubble 03/25/2020 4:35PM
  With the media -- Pokebball 03/25/2020 4:38PM
  Did you sleep under an idea-log last night? -- H.I. McDunnough 03/25/2020 4:11PM
  Good news if true. ** -- 60s Rammie 03/25/2020 4:14PM
  Since you posted it I prefer to wait and see. ** -- 60s Rammie 03/25/2020 4:21PM
  Lol ** -- 80sramDUDE 03/25/2020 5:55PM
  Lol ok boomer ** -- RAM Texas 03/25/2020 8:18PM
  LOL. Ok belligerent younger person. ** -- 60s Rammie 03/26/2020 4:07PM
 
  
Who's Hotter Jenny McCarthy or Kate Hudson? ** -- JoeyBtherealAD 03/25/2020 2:47PM
  McCarthy then, Hudson now. ** -- TD Elvis 03/25/2020 3:11PM
  Mccarthy ** -- 80sramDUDE 03/25/2020 3:09PM
   Who's Hotter - Meghan Markle or Pippa? LMFAO!!! ** -- JoeyBtherealAD 03/25/2020 2:45PM
 
  
Who was hotter Elizabeth Shue (Leaving LV) or Halle Berry ** -- JoeyBtherealAD 03/25/2020 2:42PM
  Halle ** -- Hopsblues 03/25/2020 6:05PM
  Berry ** -- 80sramDUDE 03/25/2020 2:43PM
 
  
Who was hotter Kathy Ireland or Elle McPhearson? ** -- JoeyBtherealAD 03/25/2020 2:37PM
  Kathy ** -- 80sramDUDE 03/25/2020 2:41PM
 
  
Who's (was) hotter - Neve Campbell or Jennifer Love Hewitt? ** -- JoeyBtherealAD 03/25/2020 2:36PM
 
  
Who's "hotter...... AOC or Pelosi? lmgdfao!!! ** -- JoeyBtherealAD 03/25/2020 2:33PM
  Lol have you been taking shots while doing this? ** -- 80sramDUDE 03/25/2020 2:36PM

Support RamNation: Shop at Amazon!



Think You Know Football?

Sportswar Board Version 3.1.2 Release 03/19/2020

vm309