Tear Em Asunder

General Discussion Board

le alpe d huez

Joined: 8/22/14 Posts: 13888
Likes: 2493


"Gave them". Hahaha


Still trying that lame talking point.

(In response to this post by RAM Texas)

Posted: 01/11/2020 at 10:37AM



+3

Insert a Link

Enter the title of the link here:


Enter the full web address of the link here -- include the "http://" part:


Current Thread:
  LOL - and you call other people deranged ** -- nateDiggsCSU 01/11/2020 12:03PM
  You really love that kool aid... -- Shiner 01/11/2020 12:02PM
  "Gave them". Hahaha -- le alpe d huez 01/11/2020 10:37AM
  Got it. BO decided to pay them back. ** -- ram-o-litous 01/11/2020 1:21PM
  Every dollar that Obama gave Iran -- RAM Texas 01/11/2020 1:43PM
  You’re an expert on Iran’s budget? -- State Stubble 01/11/2020 2:47PM
  I guess that’s a no. -- State Stubble 01/11/2020 2:51PM
  LMFAO you two are sooo naive it's cute. ** -- bwanncsu 01/11/2020 3:09PM
  Nice tap out.. ** -- Hopsblues 01/11/2020 3:11PM
  Just with bat shit crazy people ** -- ram-o-litous 01/11/2020 2:36PM
  Guess not. Yikes. ** -- State Stubble 01/11/2020 2:18PM
  Fact checking has nothing to with the fact reasonable -- ram-o-litous 01/11/2020 2:08PM
  It’s called a lie. -- State Stubble 01/11/2020 2:11PM
  Oh, good. Iran didn't get the $ ** -- ram-o-litous 01/11/2020 2:14PM
  I'm confused. I have a simple ? For you. -- ram-o-litous 01/11/2020 2:20PM
  Correct. Facts and contexts don’t matter to you. -- State Stubble 01/11/2020 2:25PM
  All the facts you gave still had Iran getting $ ** -- ram-o-litous 01/11/2020 2:34PM
  Nice tap out. ** -- bwanncsu 01/11/2020 2:28PM
  Lmao....Iran/Contra anyone? ** -- Newport 01/11/2020 3:09PM
  Money owed, with interest? ** -- Hopsblues 01/11/2020 12:55PM
  Depends on which falsehood he’s referring to. -- State Stubble 01/11/2020 12:51PM
  Mara Lago foreign policy. ** -- State Stubble 01/11/2020 10:22AM

Support RamNation: Shop at Amazon!

Think You Know Football?






vm307